شهر تکواندو

اخبار روز - رشته های ورزشی

شهر تکواندو

اخبار روز - رشته های ورزشی

وزیر دفاع آزمایش اخیر موشک بالستیک را تایید کرد

وزیر دفاع آزمایش اخیر موشک بالستیک را تاکید کردسردار حسین  دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه نشست هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به روز ملی فناوری فضایی گفت: امروز دو دستاورد در این حوزه از سوی رئیس جمهور رونمایی شد.

وزیر دفاع با اشاره به اظهارنظرهای رسانه‌های خارجی در رابطه با تست‌های موشکی ایران گفت: فعالیت موشکی ما هیچ مغایرتی با برجام و قطعنامه 2231 ندارد و همگی در ادامه برنامه‌های جاری‌مان بوده است.

وی افزود: برنامه‌های خود را در تولید اقلام دفاعی برای دفاع از اهداف و منافع ملی‌مان آنگونه که برنامه‌ریزی کرده‌ایم اجرا می‌کنیم، هیچ اراده‌ای نمی‌تواند برنامه ما را تحت تأثیر قرار دهد.

سردار دهقان در پایان در خصوص رونمایی درباره رونمایی از تانک کرار نیز خاطر نشان کرد: این تانک را به زودی رونمایی می‌کنیم.


نمایشگاه توانمندی‌های هوایی در پایگاه شهید بابایی افتتاح شد

به مناسبت دهه مبارک فجر نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های نیروی هوایی ارتش در پایگاه شهید بابایی اصفهان افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی نهاجا، در این نمایشگاه که با هدف نمایش توانمندی و آمادگی نیروی هوایی ارتش در پایگاه شهید بابایی برگزار شده،  هواپیما‌های F14، F7، PC7، T33، بالگرد 214، توپ 23 میلیمتری پدافند، انواع مهمات جنگی و برج مراقبت سیار به معرض دید عموم گذاشته شده است.

 

بنا بر این گزارش همچنین چند پاراگلایدر توسط بخش خصوصی در این نمایشگاه وجود دارد تا افرادی که به پرواز علاقمند هستند بتوانند این حس را تجربه کنند.
همچنین غرفه محصولات فرهنگی، سمعی و بصری، غرفه ماکت هواپیما و ارائه پوستر هواپیما نیز  از بخش های دیگر برگزاری این نمایشگاه است.
این نمایشگاه از 12 تا 22 بهمن ماه، همه روزه، حتی روزهای تعطیل از ساعت 9 تا 12 ظهر و بعد از ظهرها نیز از ساعت 14 لغایت 16 پذیرای عموم مردم است.

جایگاه ایران در آینده سوریه

وجه اشتراک سناریوها
شرایط دهشتناکی که در صحنه سوریه روی داد، نه فقط به سوریه ضربه زد و این کشور را با استهلاک و خسارات فراوان روبه رو کرد، بلکه هزینه های بسیار سنگینی بر دست ایران و روسیه گذاشت، خسارت و ناامنی های کم نظیری را متوجه ترکیه کرد و بدون اغراق، موجب افزایش ناامنی و تهدید در کل خاورمیانه و جهان شد. این جنگ طولانی و فرسایشی به جایی رسیده که ادامه آن، برای هیچ کدام از کشورها و نیروهای مرتبط، مقرون به صرفه نیست و همین نکته، عمده ترین وجه مشترک همه سناریوهایی است که می تواند برای آینده سوریه در نظر گرفته شود. اگر در مذاکرات ژنو، روی این موضوع تامل بیشتری صورت بگیرد و ابعاد دقیق برنامه های تیم جدید حکومت آمریکا در مورد سوریه، انطباق قابل قبولی با سناریوهای دیگر پیدا کند، می توان امیدوار بود که در مذاکرات آتی، تکلیف بخشی از اختلافات موجود، روشن شود. بد نیست در پایان به این نکته نیز اشاره شود که رفتارهای روسیه در هفته های اخیر نشان داده که اگر بنا به خواست احتمالی آمریکا و همچنین اصرار معارضین سوری، درخواستی مبنی بر دعوت نکردن از ایران ارائه شود، روسیه در مخالفت با این درخواست، اقدام خاصی نخواهد کرد.
 

نیروهای انقلاب به‌دنبال تغییر در وضعیت کشور هستند

 لطف‌الله فروزنده در نخستین مجمع دانش آموزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت اتحاد نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروزه وحدت نیروهای انقلاب اسلامی ضروری است و این نیروها باید بتوانند با اتحاد یکدیگر گام‌های موثری را در زمینه پیش برد اهداف انقلاب اسلامی و رفع مشکلات کشور  براساس ارزشهای انقلاب اقدام کنند. 

وی گفت: نیروهای انقلاب به دنبال این هستند که تمام نیروهایی که به رهبری امام راحل و اسلام و انقلاب اسلامی اعتقاد دارند و نسبت به وضع موجود منتقد هستند را به کار گرفته و از ظرفیت آنها در راستای حل مشکلات استفاده کنند تا تغییر در وضعیت کشور ایجاد شود. 

فروزنده با بیان اینکه هر زمان که براساس ارزشهای انقلاب حرکت کردیم پیروز شدیم و زمانی که از این ارزشها فاصله گرفتیم با مشکلاتی مواجه شدیم، ادامه داد: از روزی که تفکر لیبرالی  و مفاهیم لیبرالی مانند اشرافی گری و فساد در کشور حاکم شد از ارزشها دور و دچار مشکلات شدیم. اما وقتی براساس این ارزشها حرکت کردیم موفق شدیم و به پیروزیهایی رسیدیم لذا باید تلاش کنیم تا با حرکت در این مسیر ارزشهای انقلابی را دنبال کنیم.

وی افزود: برای ایجاد این اتحاد به دنبال سازکاری هستیم و جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی می‌تواند به ایجاد این سازوکار کمک کند. این جبهه جبهه‌ای گفتمانی و جریانی است و با حرکت در مسیر گفتمان امام و رهبری کمک می‌کند اقشار مختلف بخصوص جوانان نقش مهمی را در این مسیر دنبال کنند.

دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مبارک باد

  Image result for ‫جشن پیروزی‬‎

جمهوری ما نشانگر اسلام است
افکار پلید فتنه‏ جویان خام است
جمهوری اسلامی ما جاوید است
دشمن زحیات خویشتن نومید است