شهر تکواندو

اخبار روز - رشته های ورزشی

شهر تکواندو

اخبار روز - رشته های ورزشی

احمدی‌نژاد:مدیران‌غیرمردمی در برابر مستکبران متواضع و در برابر مردم خشن!

مدیریت غیر مردمی نمی تواند الهی باشد/ مدیران غیرمردمی در برابر مستکبران و دشمنان ملت ها ، متواضع و فروتن و در برابر مردم خویش ، خشن و گردن فرازند/ تحقیرِ داشته ها و توانایی های ملت ها و بزرگنمایی قدرت سلطه گران در مدیریت های غیرمردمی قابل مشاهده است/ در مدیریت های غیرمردمی اکثریت مردم در فقر و ضعف هستند و اقلیتی محض نیز در اوجِ برخورداری و قدرت قرار دارند/ شهید رجایی هرگز لب به دفاع از خود نگشود/ ...
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از قزوین، محمود احمدی‌نژاد عصر دیروز در یادواره شهید رجایی که در مسجد غدیر شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خدا را سپاسگزار و خوشحال هستم که این توفیق را عنایت کرد تا در این جمع که به یاد شهیدان بزرگوار برپا شده است،‌ شرکت کرده و چهره‌های انقلابی مردم استان قزوین را زیارت کنم.

وی افزود: استان قزوین مرکز علم، هنر و دیانت و سیاست است، چرا که قزوین دیار مردمان متعهد،‌ تمدن‌آفرین و فرهنگ‌پرور، دیار سیاست‌مداران و انسان‌های بزرگ به ویژه شهید رجایی بوده که الگوی مدیریت انقلابی و مردمی برای جامعه است.

گزارش فارس از سخنرانی دکتر احمدی نژاد در قزوین

رئیس جمهور سابق اضافه کرد: هفته دولت و برگزاری جلسات است که در خصوص مدیریت‌ها بحث و تبادل و نظر می‌شود، مدیریت‌ها به دو گروه مردمی انقلابی و غیرانقلابی تقسیم می‌شوند، مدیریتی که مردمی و انقلابی نباشد مدیریت شیطان است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه راه شهید رجایی همچنان ادامه دارد، مطرح کرد: پافشاری بر حقوق ملت استکبار جهانی را مجبور کرد تا شهید رجایی را به شهادت برسانند.

وی با اشاره به مدیریت در نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: برخی از افراد با سوء مدیریت کشور را به باد دادند چراکه آن‌ها نتوانسته‌اند در وهله نخست خود را مدیریت کرده و آن را در خود تقویت کنند.

رئیس جمهور سابق ادامه داد: داشتن مدیران صالح و عدالت‌طلب حق مردم است که باید در این راستا مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام‌های مؤثری بردارند.

احمدی‌نژاد یادآور شد: اگر فردی بتواند در جامعه با اداره کردن استعدادها، تمایلات و غیره در مسیر مدیریت گام بردارد قطع به یقین می‌تواند مدیر خوبی در جامعه و در بین مردم باشد تا به  نحو مطلوب خدمت‌رسانی کند.

گزارش فارس از سخنرانی دکتر احمدی نژاد در قزوین

وی خاطرنشان کرد: برخی از مدیران غیرمردمی درصدد هستند تا با تبعیض قائل شدن در حق مردم خودنمایی کنند که در این میان یکی از اهداف آن‌ها تفرقه‌افکنی بین مردم است.

اجبار برداشتن چادر کارمندان زن در قم+عکس(اخبی حیا کن)

 مدتی است یکی از فروشگاه های زنجیره ای  در قم به بهانه پوشش یک دست فرم از کارمندان خانم خواسته تا به جای چادر از پوشش مانتو فرم استفاده کنند.

باوجود عدم رضایت کارمندان؛ عده ای به دلیل توبیخ نشدن مجبور به برداشتن چادر شدند حتی به مسئول حراست دستور مستقیم داده شده که ابتدا وی از پوشش مانتو استفاده کند تا کارمندان دیگر هم تبعیت کنند البته برخی از کارمندان هنوز از چادر در محیط کار استفاده می کنند.

قاچاق گسترده با کانتینرهای یخچال دار یا قاطر....

قاچاق گسترده و سازمان‌یافته میوه با کانتینرهای یخچال‌دار یا قاطر؟! قاچاق گسترده و سازمان‌یافته میوه با کانتینرهای یخچال‌دار یا قاطر؟!

قاچاق میوه علاوه بر ضرباتی که به بازار داخلی می‌زند، اثرات سوء دیگری نیز دارد که یکی از مهم‌ترین آن، «ورود آفات قرنطینه‌ای به کشور» است که باعث افزایش حجم سموم مصرفی نیز می‌شود. معاون قرنطینه و بهداشت گیاهی سازمان حفظ نباتات در این زمینه گفت: «ورود آفات قرنطینه‌ای به کشور و در پی آن افزایش حجم سموم مصرفی، ما را با معضل آلودگی محیط زیست نیز مواجه خواهد کرد».

بیانات مهم رهبری در دیدار مسئولان و متخصصان وزارت دفاع:

توان دفاعی را افزایش دهید تا زورگویان احساس تهدید کنند/ این تصور اشتباه است که با مذاکره می‌توان به تفاهم با آمریکا رسید/ آمریکا فاقد صلاحیت اخلاقی برای اظهارنظر درباره ایران است

امام خامنه ای تأکید کردند: اصرار من بر لزوم مذاکره نکردن با امریکا به همین دلیل است و تجربه ثابت کرده که امریکایی‌ها در مذاکرات به‌جای تفاهم، به‌دنبال تحمیل خواسته های خود هستند که نمونه بارز آن نیز همین قضایای اخیر است.

 

بولت

رهبرانقلاب در جمع خانواده‌های شهدای منا:
در حادثه‌ی منا چند هزار نفر به‌خاطر بی‌کفایتی و سوءعمل یک دولت جان می‌بازند و دستگاه‌های حقوق بشری سکوت مرگ گرفته‌اند. کسانی که دل به سازمان‌های بین‌المللی می‌بندند، واقعیت آنها را ببینند؛ اینها گاهی برای حقوق حیوانات جنجال می‌کنند؛ حالا چند هزار انسان در یک حادثه به خاک و خون کشیده شده‌اند و آنها سکوت محض کرده‌اند.