شهر تکواندو

اخبار روز - رشته های ورزشی

شهر تکواندو

اخبار روز - رشته های ورزشی

احمدی‌نژاد:مدیران‌غیرمردمی در برابر مستکبران متواضع و در برابر مردم خشن!

مدیریت غیر مردمی نمی تواند الهی باشد/ مدیران غیرمردمی در برابر مستکبران و دشمنان ملت ها ، متواضع و فروتن و در برابر مردم خویش ، خشن و گردن فرازند/ تحقیرِ داشته ها و توانایی های ملت ها و بزرگنمایی قدرت سلطه گران در مدیریت های غیرمردمی قابل مشاهده است/ در مدیریت های غیرمردمی اکثریت مردم در فقر و ضعف هستند و اقلیتی محض نیز در اوجِ برخورداری و قدرت قرار دارند/ شهید رجایی هرگز لب به دفاع از خود نگشود/ ...
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از قزوین، محمود احمدی‌نژاد عصر دیروز در یادواره شهید رجایی که در مسجد غدیر شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خدا را سپاسگزار و خوشحال هستم که این توفیق را عنایت کرد تا در این جمع که به یاد شهیدان بزرگوار برپا شده است،‌ شرکت کرده و چهره‌های انقلابی مردم استان قزوین را زیارت کنم.

وی افزود: استان قزوین مرکز علم، هنر و دیانت و سیاست است، چرا که قزوین دیار مردمان متعهد،‌ تمدن‌آفرین و فرهنگ‌پرور، دیار سیاست‌مداران و انسان‌های بزرگ به ویژه شهید رجایی بوده که الگوی مدیریت انقلابی و مردمی برای جامعه است.

گزارش فارس از سخنرانی دکتر احمدی نژاد در قزوین

رئیس جمهور سابق اضافه کرد: هفته دولت و برگزاری جلسات است که در خصوص مدیریت‌ها بحث و تبادل و نظر می‌شود، مدیریت‌ها به دو گروه مردمی انقلابی و غیرانقلابی تقسیم می‌شوند، مدیریتی که مردمی و انقلابی نباشد مدیریت شیطان است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه راه شهید رجایی همچنان ادامه دارد، مطرح کرد: پافشاری بر حقوق ملت استکبار جهانی را مجبور کرد تا شهید رجایی را به شهادت برسانند.

وی با اشاره به مدیریت در نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: برخی از افراد با سوء مدیریت کشور را به باد دادند چراکه آن‌ها نتوانسته‌اند در وهله نخست خود را مدیریت کرده و آن را در خود تقویت کنند.

رئیس جمهور سابق ادامه داد: داشتن مدیران صالح و عدالت‌طلب حق مردم است که باید در این راستا مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام‌های مؤثری بردارند.

احمدی‌نژاد یادآور شد: اگر فردی بتواند در جامعه با اداره کردن استعدادها، تمایلات و غیره در مسیر مدیریت گام بردارد قطع به یقین می‌تواند مدیر خوبی در جامعه و در بین مردم باشد تا به  نحو مطلوب خدمت‌رسانی کند.

گزارش فارس از سخنرانی دکتر احمدی نژاد در قزوین

وی خاطرنشان کرد: برخی از مدیران غیرمردمی درصدد هستند تا با تبعیض قائل شدن در حق مردم خودنمایی کنند که در این میان یکی از اهداف آن‌ها تفرقه‌افکنی بین مردم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.