شهر تکواندو

اخبار روز - رشته های ورزشی

شهر تکواندو

اخبار روز - رشته های ورزشی

واکنش کره شمالی به رزمایش آمریکا؛ یک گلوله به آبهای ما شلیک کنید پاسخ بی‌رحمانه می‌دهیم!

برخی موشک‌های بالستیک کره شمالی همچون "تائپودونگ-1" و "تائپودونگ-2" قدرت بسیار زیادی در انهدام اهداف در فاصله 6 تا 10 هزار کیلومتری دارند و این موضوع خطری جدی برای غرب آمریکا به شمار می آید.

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛با روی کار آمدن رئیس جمهور جنگ طلب آمریکا ؛ تنش ها در منطقه شرق آسیا وارد مرحله جدیدی شده است و این موضوع ناشی از سیاست های نادرست جمهوری خواهان علیه "پیونگ یانگ" است. 

کره شمالی با روی کار آمدن "ترامپ" به خوبی درک کرده که امکان درگیری نظامی در شبه جزیره کره به شدت افزایش یافته است. مقامات کاخ سفید تهدید کرده اند که هرگونه اقدام تحریک کننده کره شمالی را با قاطعیت پاسخ می دهند اما در واقعیت چنین اتفاقی نیفتاد.
 
 
پس از تهدیدات آمریکا، کره شمالی یک فروند موشک بالستیک شلیک کرد تا یک سیگنال قدرتمند برای مقامات آمریکایی ارسال کند که از تهدیدات "واشنگتن" به هیچ عنوان نمی هراسند.
 
 
"سامانه های فرماندهی راهبردی آمریکا در فوریه سال جاری گزارش  داد  که موشک کره شمالی را که اخیرا پرتاب شده است، ردیابی کردند. پرتاب این موشک بالستیک میان برد نزدیک شهر "کوسونگ" کره شمالی اتفاق افتاد.
 
 
واکنش قاطع کره شمالی به رزمایش آمریکا؛ یک گلوله به آبهای ما شلیک کنید پاسخ بیرحمانه می‌دهیم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.